loading...
سايت تفريحي ميلاد
خوش امديد

"ما برگشتيممممممم"


خيلي زود منتظر ما باشيد

با كلي مطلب جذاب و سوپرايز ;)

افراد انلاين
"در اينجا مي توانيد محل افراد انلاين سايت را مشاهده فرماييد"


در سايت تفريحي ميلاد تفاوت را احساس كنيد
آخرین ارسال های انجمن
ميلاد بازدید : 127 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)
قدرت استثنایی این پسر بچه 7 ساله چینی (+ تصاویر) www.taknaz.ir
 

پسربچه‌ای دبستانی در یکی از شهرهای چین به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند به تنهایی یک ماشین را کشیده و پدر خود را از زمین بلند کند.

 قدرت استثنایی این پسر بچه 7 ساله چینی (+ تصاویر) www.taknaz.ir

به گزارش تکناز یانگ جینلانگ پسربچه‌ای هفت ساله از اهالی چوژو در چین است که وزن او درحال حاضر بیش از ۵۰ کیلوگرم بوده و رشد او همچنان ادامه دارد. این قهرمان مینیاتوری به تازگی در میان کاربران اینترنتی چین به موضوعی داغ تبدیل شده‌است.

قدرت استثنایی این پسر بچه 7 ساله چینی (+ تصاویر) www.taknaz.ir 

یانگ جینلانگ تا کنون توانسته با استفاده از یک طناب ماشین ونی به وزن ۱٫۸۵ تن را در جاده بکشد، پدرش که بیش از ۹۰ کیلوگرم وزن دارد از زمین بلند کرده و می‌تواند کیسه‌ای ۴۰ کیلوگرمی از گندم و کیسه‌ای ۱۰۰ کیلوگرمی از سیمان را به راحتی بر روی شانه‌هایش حمل کند.

قدرت استثنایی این پسر بچه 7 ساله چینی (+ تصاویر) www.taknaz.ir

قدرت استثنایی این پسر بچه 7 ساله چینی (+ تصاویر) www.taknaz.ir 

قدرت استثنایی این پسر بچه 7 ساله چینی (+ تصاویر) www.taknaz.ir

برای پسربچه‌های هفت‌ساله وزن مشخصی وجود ندارد و وزن آنها به قد، تغذیه و میزان فعالیت‌های وی بستگی دارد. با‌این‌همه میانگین وزن یک پسربچه هفت ساله بین ۲۰ تا ۳۵ کیلوگرم است و این به آن معنی است که یانگ جینلانگ درحال حاضر بزرگتر از دوستان دیگرش است.

 

ميلاد بازدید : 168 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)
هتل جنجالی معروف به «فانتوم» در کره شمالی پس از 20 سال توقف، بازسازی شد.
به گزارش تکناز به نقل از دادنا، ساخت این هتل 105 طبقه در کره شمالی در حالی صورت می گیرد که توریست ها حق ورود به این کشور را ندارند و مشخص نیست کارایی چنین هتلی چیست.
این هتل هفدهمین ساختمان بلند دنیاست و به عنوان یکی از مرتفع ترین هتل‌های جهان شناخته میشود.
 
عکس هایی از بزرگترین و بی مصرف ترین هتل دنیا www.taknaz.ir

عکس هایی از بزرگترین و بی مصرف ترین هتل دنیا www.taknaz.ir

عکس هایی از بزرگترین و بی مصرف ترین هتل دنیا www.taknaz.ir

عکس هایی از بزرگترین و بی مصرف ترین هتل دنیا www.taknaz.ir

عکس هایی از بزرگترین و بی مصرف ترین هتل دنیا www.taknaz.ir

عکس هایی از بزرگترین و بی مصرف ترین هتل دنیا www.taknaz.ir
ميلاد بازدید : 254 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

شرکت Rovio خالق پرندگان خشمگین به نظر می‌آید قصد ندارد پایانی برای این بازی محبوب در نظر بگیرد.

 

به گزارش جی اس ام این شرکت وبلاگ جدیدی برای پرندگان خشمگین خود درست کرده که به ما نشان می‌دهد سری جدید این بازی در راه است.

 

به نظر می‌آید پرندگان خشمگین در حال تجهیز شدن به اسلحه‌های قوی‌تری برای مبارزه با خوک‌های سبز هستند.

 

این شرکت هیچ اطلاعاتی از این بازی جدید نداده است و تنها یک عکس از یکی از پرندگان خشمگین منتشر کرده که نشان می‌دهد این پرنده شمشیر مخصوصی که برای فیلم جنگ ستارگان است را در دست خود دارد که این عکس را در زیر مشاهده می کنید.

 

 

شرکت Rovio گفته که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

 

منبع : technobuffalo


ميلاد بازدید : 122 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

با توجه به فشارهای وارده از طرف مشتریان و ناظران، تولیدکنندگان موبایل تلاش می‌کنند تا هر چه کمتر از مواد سمی در تولید محصولات خود استفاده کنند. طی مطالعاتی که در آمریکا انجام شده و در روز چهارشنبه انتشار پیدا کرده، نشان داده شده است که کدام  گوشی‌ها کمترین مواد سمی را در ساختار خود دارند.

 

به گزارش جی اس ام مبنی بر گفته‌های مرکز اکولوژی میشیگان از میان 36 مدل مختلف تلفن همراه که در 5 سال گذشته وارد بازار شده‌اندگوشی‌های Motorola Citrus و iPhone 4s کمترین مواد سمی را در ساختار خود داشته‌اند.

 

در این رتبه بندی گوشی تازه وارد آیفون 5 در رده پنجم قرار گرفته و رقیب سر سخت آن یعنی گلکسی اس 3 در رتبه نهم قرار دارد، همه‌ی اینها در حالی است که آیفون نسل اول که در سال 2007 به دنیا معرفی شد و به بازار آمد به عنوان گوشی که بیشترین مواد سمی را در خود دارد شناخته شده است.

 

 

سرپرست این تحقیق آقای جف گرهارت در مرکز اکولوژی گفته است که به طور کلی تلفن‌های همراه حاوی مواد سمی هستند اما این وضعیت هر سال در حال بهبود پیدا کردن است.

 

در این مطالعه همچنین اضافه شده که هر گوشی که در این آزمایش شرکت داده شد حداقل یکی از مواد سمی مانند برم، کلر، جیوه و کادمیوم را در خود داشته‌است.

 

این تحقیق علاوه بر تلفن‌های همراه در مورد اتومبیل‌ها، صندلی مخصوص ماشین کودکان، جواهرات و محصولات تفریحی که در هالووین استفاده می‌شوند نیز انجام گرفته‌ است.

 

منبع: AFP

 

ميلاد بازدید : 133 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

اگر دوشنبه آينده همه چيز مطابق برنامه پيش رود، فليکس بائومگارتنر بالاخره به سرعتي بيش از يک گلوله سريع خواهد رسيد؛ روزي که قرار است اين چترباز شجاع پرش نهايي خود را از کپسولي در ارتفاع 36 کيلومتري بالاي سطح زمين انجام دهد.

 اگر دوشنبه آينده همه چيز مطابق برنامه پيش رود، فليکس بائومگارتنر بالاخره به سرعتي بيش از يک گلوله سريع خواهد رسيد؛ روزي که قرار است اين چترباز شجاع پرش نهايي خود را از کپسولي در ارتفاع 36 کيلومتري بالاي سطح زمين انجام دهد.
به گزارش نيوساينتيست، طي 40 ثانيه وي به سرعتي حدود 1110 کيلومتر بر ساعت دست خواهد يافت؛ سرعتي که بيشتر از سرعت صوت در هواي سرد و رقيق لبه فضا است. به عنوان بخش از پروژه ردبول استراتوس، اين پرش رکورد مرتفع‌ترين پرش آزاد دنيا را خواهد شکست، و ممکن است بائومگارتنر را به نخستين فردي مبدل سازد که سرعت صوت را در سقوط آزاد مي‌شکند.
در پاسخ به افرادي که اين پروژه را احمقانه مي‌خوانند، ردبول بر ارزش اطلاعات و داده‌هايي تاکيد مي‌کند که پرش بائومگارتنر فراهم مي‌کند، اطلاعاتي که مي‌تواند براي صنعت رو به رشد گردشگري فضايي تجاري مفيد باشد.
در حال حاضر، هيچ کس نمي‌داند اگر يک فضاپيماي تجاري مجبور شود در شرايط اضطراري مسافران خود را کيلومترها بالاتر از سطح زمين با چتر رها کند، چه اتفاقي رخ خواهد داد و سقوط آزاد با سرعت فراصوت بر روي بدن انسان چه اثراتي خواهد داشت. جاناتان کلارک، مسئول پزشکي پروژه مي‌گويد: «ما تلاش مي‌کنيم تا آنجا که مي‌توانيم درباره سرعت فراصوت پيش‌بيني کنيم. اما واقعا چيزي نمي‌دانيم، چرا که هيچ کس قبلا اين کار را انجام نداده است.»
پرش بائومگارتنر به پاسخگويي سوالات درباره جنبه‌هاي ايمني احتمالي در پرواز فضايي کمک مي‌کند، چيزي که خصوصا شرکت‌هاي بيمه به دنبال يافتن پاسخ آن هستند. بائومگارتنر مي‌گويد: «شايد در ابتدا آنها اهميت ندهند. اما اگر اولين حادثه رخ دهد، شرکت‌هاي بيمه خواهند گفت: شما بايد لباس فضايي و چترنجات بپوشيد! به ياد بياوريد که خودروها در ابتدا کمربند ايمني نداشتند ولي اکنون به کيسه هوا، کمربند ايمني و ترمزهاي چندگانه مجهز هستند. اين همان چيزي است که در خصوص عصر فضا در مقابل ما است.»

بائومگارتنر براي اين پرش بزرگ چندين پرش آزمايشي کوچک‌تر را انجام داد، که آخرين آن رکوردشکني بود که براي 24 سپتامبر/ 3 مهر برنامه‌ريزي شده بود. اما کپسولي که بائومگارتنر را به استراتوسفر مي‌برد، پس از پرش تمريني 25 جولاي/ 4 مرداد در بازگشت به زمين آسيب ديد. به همين دليل برنامه پرش به 8 اکتبر/ 17 مهرماه موکول شد.
گروه ردبول در حال بررسي شرايط آب و هوايي روز پرش در صحراي نيومکزيکو است، جايي‌که قرار است اين پرش انجام شود. بيش از هر چيز، آنها به شرايط مناسب نياز دارند تا بالون ويژه ارتفاع بالا حامل کپسول بتواند در ايمني کامل تا نقطه صعود اوج بگيرد؛ سفري که حدود 2.5 ساعت طول خواهد کشيد.
البته پايين آمدن بسيار سريع‌تر خواهد بود و تنها 335 ثانيه طول خواهد کشيد. البته ممکن است اين سفر به نشاط‌بخشي چيزي که شما تصور مي‌کنيد نباشد. بائومگارتنر مي‌گويد: «خبر بد اين است که شما اين سرعت را احساس نمي‌کنيد.»

ميلاد بازدید : 428 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

يک دختر 12 ساله انگليسي با ضريب هوشي 162، در هوش از آلبرت اينشتين و استفان هاوکينگ سبقت گرفت.

به گزارش خبرگزاري مهر،‌ اوليويا منينيگ ساکن ليورپول پس از آنکه در يک آزموش هوش امتياز 162 را به دست آورد، در انجمن منسا که بزرگ ترين و قديمي ترين انجمن ضريب هوشي جهان است، پذيرفته شده است.

نمره وي نه تنها دو نمره بهتر از آلبرت اينشتين نابغه آلماني و هاوکينگ بزرگ ترين فيزيک دان معاصر است، بلکه او را در بالاي يک درصد افراد با هوش جهان قرار مي دهد.

اين افتخار که او توانسته به منسا وارد شود يعني او به شبکه مغزهاي سراسر جهان خواهد پيوست.

اوليويا اذعان مي کند به سرعت اطلاعات جديد را ياد مي گيرد و به خاطر مي آورد اما مي گويد پس از آنکه از نمره هوش خود مطلع شد "لال" شده بود.

ميلاد بازدید : 379 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

 بسياري از نقل قول هاي الهام بخش و جذاب استيو جابز مربوط به سخنراني معروف وي در سال ۲۰۰۵ در دانشگاه استنفورد است. اما مدير سابق اپل که يک سال پيش از دنيا رفت، حرف هاي خوب و شنيدني بسياري دارد. در زير ۱۰ تا از سخنان خوب و جالب استيو را براي شما ترجمه مي کنم:

 

 

 

۱- کامپيوتر براي من عالي ترين و قابل توجه ترين وسيله اي است که تا به حال با آن برخورد کرده ام. کامپيوتر همانند دوچرخه براي ذهن است. (فيلم “حافظه و تخيل” سال ۱۹۹۰)

 

۲ – من خيلي چيزها را نمي خرم، چرا که از نظر من مضحک هستند. ( اينديپندنت سال ۲۰۰۵)

 

۳ – من فکر مي کنم که مرگ شگرف ترين کشف زندگي است. مرگ باعث پالايش و منسوخ شدن الگوهاي قديمي مي شود. (پلي بوي ۱۹۸۵)

 

۴ – مردم فکر مي کنند که تمرکز به معناي آري گفتن به چيزهايي است که بايد روي آنها تمرکز کرد، اما در اشتباه هستند. تمرکز به معناي نه گفتن به صدها ايده خوب ديگري است که وجود دارند. شما بايد مسائلي را که مي خواهيد روي آن تفکر و تمرکز کنيد را با دقت انتخاب کنيد. نوآوري، نه گفتن به هزار مسئله قابل فکر است. (کنفرانس جهاني دولوپرهاي اپل سال ۱۹۹۷)

 

 

 

۵ – برايم مهم نيست که زمان مرگم پولدارترين آدم باشم….

 دوست دارم شب ها زماني که به خواب فرو مي روم کار خارق العاده اي کرده باشم، اين براي من مهم است. (سي ان ان ماني سال ۲۰۰۸)

 

۶ – کار من آسان گرفتن و يا مهربان بودن با مردم نيست. کار من بهتر کردن زندگي مردم است. (سي ان ان ماني سال ۲۰۰۸)

 

۷ – اگر دوست داريد در زندگي همچون يک هنرمند خلاق باشيد، نبايد زياد به گذشته ها فکر کنيد. شما بايد هرکس بوديد و هرکاري کرديد را به فراموشي بسپريد. (پلي بوي ۱۹۸۵)

 

۸ – نوآوري رئيس و مرئوس را از هم تميز مي دهد. (رازهاي نوآوري استيو جابز سال ۲۰۰۱)

 

۹ – من الگوريتم تجاري خود را از گروه بيتلز برداشتم. آنها ۴ نفر بودند که گرايش هاي منفي خود را مورد ارزيابي قرار مي دادند. آنها تعادل را در بين خود ايجاد مي کردند، به خاطر همين هم نتيجه نهايي هميشه خوب مي شد. من هم به کار و تجارت خود با اين چشم نگاه مي کردم: کارهاي بزرگ در بيزنس و تجارت يک نفره انجام نخواهند شد. اين کارها تيمي هستند. (۶۰ دقيقه سال ۲۰۰۳)

 

۱۰ – من حاضرم هرچه از دنياي تکنولوژي بدست آورده ام را بدهم، در عوض يک بعدالظهر را با سقراط بگذرانم. (نيوزويک سال ۲۰۰۱)

 

ميلاد بازدید : 382 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
 تصویری از کارنامه کنکور آلبرت اینشتین در سال ۱۸۹۶ و زمانی که او ۱۷ سال سن داشت. همانطور که می بینید، نمره های او در سطح بسیار خوب و عالی بوده است. مقیاس نمره ها از ۱ تا ۶ بوده که آلبرت جوان در بسیاری از دروس مانند فیزیک، تاریخ، جبر و هندسه نمره کامل (۶)

کارنامه کنکور آلبرت اینشتین (عکس) www.taknaz.ir
 
 
ميلاد بازدید : 130 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !! + عکس
 
باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !! + عکس - www.taknaz.ir title=
 
اگر تونستی حدس بزنی این چیه؟

.

.

.

.
.
.

یه راهنمایی: این عکس در سال 1956 گرفته شده.

حالا می تونی حدس بزنی؟

نه؟

یه کمی فکر کن بابا

.

.

.

بگم؟

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


این یک هارد کامپیوتر با فضای ذخیره 5 مگابایت هست !!!!

یعنی در مقابل هاردهای 500 گیگابایتی الان هیچی نیست، مثلاً فقط به اندازه یک عکس ساده جا داره !!!


منبع: روزنه آنلاین
ميلاد بازدید : 137 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

کلمات انگلیسی با تعبیر فارسی !+ طنز - www.taknaz.ir

Keyboard
چه کسی برنده شد؟

Communication Board
کامیون کی شن ها رو برد؟

Morphine
باید بیشتر فین کنی

MissCall
دختر نا بالغ را گویند

Freezer
حرف مفت

Suspicious
به لهجه اصفهانی: ساس از بقیه ی حشرات جلو تر است

Johnny Depp
قاتل افسرده

Acer
ای آقا!

Welcome
دهن لق

Manual
من و بقیه

Accessible
عکس سیبیل

Refer
فر کردن مجدد مو

See you later
لات تر به نظر میای!

Good Setting
آن سه چیزِ نیک را گویند: گفتار نیک - کردار نیک - پندار نیک.

Piece of a man who owns a locker
مرتیکه لاکردار!

Above Border
فرامرز

Insecure
این سه نابینا

Business
اشاره به بوزینه در گویش اصفهانى

Legendary
ادارهٔ محافظت از لجن و کثافات شهری

Subsystem
صاحب دستگاه

Velocity
شهری که مردم آن از هر موقعیتی برای ولو شدن استفاده می‌‌کنند

Comfortable
بفرمایید سر میز

Long time no see
دارم لونگ می‌‌پیچم، نگاه نکن!

Cambridge
شهری که تعداد پلهایش انگشت شمار است

Categorize
نوعی غذای شمالی که با برنج و گوشت گراز طبخ می‌‌شود

Jesus
در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند

Hairkul
آنکه روی شانه‌‌هایش مو دارد

Watergate
دروازه دولاب

UNESCO
یونس کجاست؟

Finland
سرزمینی که مردمانش مشکل گرفتگی بینی‌ دارند

Damn You All
دم همتون گرم

Latino
لات بازی ممنوع

Godzilla
خدای استفاده کردن از مرورگر موزیلا

Savage Blog
ساوجبلاغ

Betamethasone
منطقه اى در معرض بتا و از این دست امواج

ميلاد بازدید : 259 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
 
تا حالا دقت کردین ؟ ( طنز) www.taknaz.ir
 
دقــت کـــردیــن لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست؟؟؟

دقت کردین بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان

دقت کردین به این شعر "میازار موری كه دانه كش است"؟؟!! این شعر نشون میده كه ما ایرانی ها از قدیم یه جورایی كرم داشتیم...

دقــــــــــــــــت کردین: 
یک سری از کارهای اداری هست که هیچ وقت لازم نیست خود آدم انجامشان بدهد. اطرافیان زحمت اش را می کشند. یکی از آن کارها گرفتن شناسنامه آدم است، دیگری هم باطل
کردن اش

دقت کردین در روز کلی سرب توی هوای تهرانو داریم استنشاق میکنیم بعد میکن سوسیس کالباس نخوریم سرطان میگیریم

دقت کردین با کار خوابیدن آدمم کار دارن؟؟!! قبل 12 بخوابیم میگن مرغی؟ بعد از 12 بخوابیم میگن جغدی؟ راس 12 بخوابیم میگن بمیر بابا با این سر وقت خوابیدنت..............
چه غلطی کنیم بالاخره؟!!!!!


تـــا حـــالا دقــــت کـــردیــــن !؟
شـــانـــــس یــــه بـــار در خــونــه آدمـــو میــــزنـــه ,
بَـــدشــــانـــســـی دســـتـــش رو از روی زنـــگـــــــ بـــر نـــمیـــداره ,
بـــدبــَـخـــتـــی هَـــم کـــه کـــلاً کـــلیــد داره . . . . . .

د قت کردبن
در كشور من
مردم با نفرت بیشترى به بوسیدن دو عاشق نگاه مى كنند تا صحنه ى اعدام!
زیستن این مردمان خطرناك است... 

دقت کردین تو فیلمای خارجی پلیس شش تیغ کرده و مرتبه و کلت دستشه و مجرم ریشو نامرتبه و کلاشینکف دستشه اما تو فیلمای ایرانی این موضوع کاملا برعکسه ...

دقت کردین وقتی دعواتون با یکی تمام شد تازه جواب های خوب به ذهنتون میرسه

دقت کردین هر معلمی که میومد میگفت شما بدترین کلاسی بودین که تاحالا داشتم؟

تا حالا دقت کردین ﺷﯿﺮﯾﻦﺗﺮﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻥ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪﯼ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻻﺭﻡ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﻪ !!

دقت كردین بزرگترین دروغ پشت تلفن چیه .......سلام رسوندن بچه ها.....

دقت کردین یکی از سخت ترین کارهای دنیا اینه کـه بخوای برای یکی دیگه توضیح بدی دقیقاً چــه مــــــــرگـته؟؟!!

دقت کردین همیشه خنده دار ترین موضوعات زمانی به مغزت میرسه که وسط مراسم ختم هستی؟

دقت کردین الان تو تهران بایه نفس عمیق میتونید کل جدول مندلیف رو بکشید تو حلقتون

دقت کردین هر وقت کم میارین یه جا دیگه رو نگا میکنین؟؟

دقت کردین ....
هیچ شامپویی مثل مایع ظرف شویی های تو اسختر با موهای آدم سازگاری نداره ؟!!!


تا حالا دقت کردین هیچ کدوم از لباسای اخوندا دکمه نداره...!

تا حالا دقت کردین وقتى سر سفره نشستى به یارو میگى نمک بده اول واسه خودش میریزه بعد میده به تو..!!!

دقت کردین؟ وقتی موبایلت زنگ میخوره همه گوشاشون تیز تیز میشه ; وقتی تلفن خونه زنگ بخوره همه خودشونو میزنن به کر بودن.

دقت کردین نشده یه بار این جعبه ی دستمال كاغذی رو باز كنیم،بَرگِ اوَلِش درست مثل بچه آدم بیاد بیرون؟!

دقت کردین
فقط یک اصفهانی میتواند یک جمله با 20 فعل بسازد:
داشتم می رفتم برم دیدم گرفت نشست گفتم بذار بپرسم بیبینم میاد نیمیاد دیدم میگد نیمیخوام بیام بذار برم بیگیرم بخوابم
دقت کردین میشینی مثل اسب درس میخونی هیچ چی یادت نمیمونه اما تا یه چیزی رو تو برگه ی تقلبت مینویسی همش مو به مو یادت می مونه؟

دقت کردین هر موقع جوراب پاتونه دمپایی توالت خیسه؟؟

دقت کردین تا مترو می ایسته همه عین .... میدون به سمت پله ها بعد که میرسن بالا قدم میزنن!

دقت کردین هیچ لذتی مثل این نیست دو روز پیش تخمه خورده باشی امروز یکیشو رو فرش پیدا کنی

دقت کردی اگه یه اقا بره حمام زنانه زنها انو می کشن ،ولی اگه یه زن بره حموم مردونه ،
مردها همدیگرو می کشن

دقت کردین: جعبه پیتزا مربعی شکله ولی توش دایره ست، ما هم مثلثی میخوریمش؟!!!!

دقت کردین: وقتی حوصله ات سر میره اولین جایی که میری سر یخچاله!!!!!!؟؟؟

دقت کردین وقتی یکی بهت آدامس تعارف میکنه همیشه منظورش
این نیست که دوستت داره ، در حقیقت دهنت بوی
گربه مرده میده میخواد خودشو راحت کنه !

دقت کردین تو سریال های ایرانی هیچوقت خانوم ها نه دستشویی می رن نه حموم...!

دقت کردین استرسی و رقابتی که واسه انتخاب واحد هست...واسه خود قبولی تو دانشگاه نیست!
ميلاد بازدید : 131 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

فرق وبلاگ نویسی دخترا و پسرا (طنز) www.taknaz.ir
 
 
وبلاگ یک دختر
 
 

وااااااااااااااااای امروز تفلدمه
تفلد تفلد تفلدم مبارک

25655555544884تا کامنت
-تولدت مبارک خانومی
.
.
.
-شما از طرف بلاگفا بهتربن وبلاگ نویس معرفی شدید

وبلاگ یک پسر

آرزو می کنم روزی برسه که همه انسان ها بتوانند با هر عقیده رنگ و قومیتی در کنار هم آزادانه زندگی کنند

1 کامنت
-حرف مفت نزن

(تازه همون یه نفر هم آدرس وبلاگ خودشو گذاشته)
ميلاد بازدید : 140 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

فقط محض خنده !! (4)
 
- از نظر هندوانه تمام انسان ها چاقوکش هستن.

- به پشه می گن: چرا زمستون پیداتون نیست؟ می گه: نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه!!

- چراغعلی دندونش درد می کرده میره دکتر میگه: همه رو بکش بجز اونی که درد می کنه!!
دکتر می پرسه چرا؟
می گه: بذار مثل سگ تنها بمونه!!

- قدیما یه کیلو سبزی می گرفتی پاک کنی دوتا کفش دوزدکی حلزونی از توش میومد بیرون کلی سرگرم می شدیم، اما حالا چی؟ نه سرگرمی ای نه دلخوشی ای ... هیچی...!

- یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای دستشویی هم بری؛ میگن کجا؟! مگه تو امتحان نداری؟؟؟

- صبر...
کره ای: هیچ چی مثل منتظر بودن واسه عشقت عذاب آور نیست
آمریکایی: هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه ساندویچ گرم عذاب آور نیست
یونانی: هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه دسته چک عذاب آور نیست
انگلیسی: هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه مهمونی بزرگ عذاب آورر نیست
برزیلی: هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه مسابقه فوتبال عذاب آور نیست
ایرانی: انگار شما تا حالا با dialup کار نکردید!!!
 
 
1-عجب معادله پیچیده ای:

سوسک از موش می ترسه
موش از گربه می ترسه
گربه از سگ می ترسه
سگ از مَرد می ترسه
مرد از زن می ترسه
زن از سوسک می ترسه

کار خدا رو می بینید!!

2-خارجی ها قبل از امتحان:
موفق باشی رفیق :)
.
..
...
ایرانی ها قبل از امتحان:
برسونی ها =)))

3- از دیگر خصوصیات یک ایرانی ،اظهار نظر در تمامی زمینه هایی است که بالله هیچ تخصصی در آنها ندارد !

4- یک قانون همواره ثابت تو خونه ما:
هر موقع یکی از ما میره حموم مامانم شروع به ظرف شستن میکنه

5- یه سوال فنی:
چرا "فوت" سرده و "ها" گرمه ؟
مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا "فوت" میکنی سرده و "ها" میکنی گرمه

6- اگه آدم به معجزه معتقد نبود روزی ده بار نمیرفت سر یخچال تا چیزی که می خوادو پیدا کنه!

7- فقط یه مرد ایرانی میتونه قبل از ورود به اتاقی که نامحرم توشه ، همزمان در بزنه و یا الله بگه و چند میلی ثانیه بعد توی اتاق باشه

8- فک کنم این سوسکا مشکل مثانه دارن، یه سره تو دستشویین!!!!!

9- شما یادتون نمیاد اون روز هایی که هوا برفی و بارونی بود ناظم مدرسه میگف امروز صف نیست مستقیم برید سر کلاس ما هم خر کیف میشدیم میرفتم کلاس !

10- یعنی اینقدی که پسرا به موهاشون میرسن ااگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد!!

11- به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

12- یه رفیق دارم 170 قدشه حدودای پنجاه کیلوئه.هر وخ خیلی گشنش میشه آب دهنشو قورت میده همون واسه سیر شدنش کافیه

13- تو انتشارات دانشگاه یه دختره در فلشش رو گم کرده بود بعد آروم از من پرسید : ببخشید اگه فلش سر نداشته باشه ویروسی می شه؟؟

14- ولم کن تا ولت کنم!!!
.
.
.
.
جمله ای استراتژیک در زمان دعواهای بچگی!!

15- در آستانه امتحانات

زمزمه های دانشجویان شب قبل از امتحان:
خب!
این که نمیاد...
اینم که بلدم...
دیگه وقت خوابه...

16- به نظرم یه عده پیدا بشن اسپری و مام نذر کنن دم مترو پخش کنن خیلی بیشتر ثواب می‌کنن تا جوجه‌کباب بدن توی بهش‌زهرا....

17- یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی
بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن
و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن !

18- فقط تو ایرانه که موقع سبقت از ماشین جلویی تمام سر نشینان دو ماشین همدیگه رو نگاه میکنن

19- خیلیامــــون
آدمای بی خیالی نیستیم؛
فقط دیگه حال و حوصله نداریم...

20- دوست گرامی‌، شما برنده یه یک همسرِ مهربان شده اید،
جهتِ دریافتِ اطلاعاتِ بیشتر، به سایت:
شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید..
با تشکر ,
شرکتِ بیشین تا بیاد

21- همه ی حیوونارُ کردیم تو باغ وحش بقیه شونم پرورش میدیم میخوریم یا با پوستشون لباس درست میکنیم یا برای سرگرمی شکار یا صیدشون میکنیم..و بر این باوریم که ما اهلی ایم و حیوونا وحشی.

22- روباهی موبایلی دید؛زاغه از بالای درخت گفت:
اگه پایین آنتن نمیده بده بالا برات بگیرم
روباه موبایل و داد زاغ گفت: این عوض قالب پنیر کلاس سوم ابتدایی

23- ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻧﻤیشد ﭘﺸﻪ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺑﺮﻩ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﺸﻪ ﺑﮑﭙﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺷه؟
ميلاد بازدید : 117 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

چت کردن یک آقا پسر با یک دختر خانم!! ( فقط بخندید )  www.taknaz.ir
 
 
(خنده دار هست و باید بخندید اما نتیجه اخلاقی یادتون نره)
 
پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نیستم؟

دختر: سلام. خواهش می کنم.? asl plz

پسر : تهران/وحید/۲۶ و شما؟

دختر‌ : تهران/نازنین/۲۲

پسر : اِ اِ اِ چه اسم قشنگی!اسم مادر بزرگ منم نازنینه.

دختر: مرسی!شما مجردین؟ 

پسر : بله. شما چی؟ازدواج کردین؟

دختر : نه. منم مجردم. راستی تحصیلاتتون چیه؟

پسر : من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه MIT اَمِریکا دارم. شما چی؟

دختر : من فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سُربن فرانسه هستم.

پسر : wow چه عالی!واقعا از آشناییتون خوشحالم.

دختر : مرسی. منم همین طور. راستی شما کجای تهران هستین؟

پسر: من بچه تجریشم. شما چی؟

دختر : ما هم خونمون اونجاس. شما کجای تجریش می شینین؟

پسر : خیابون دربند. شما چی؟

دختر : خیابون دربند؟ کجای خیابون دربند؟

پسر : خیابون دربند. خیابون…… کوچه……پلاک….شما چی؟

دختر : اسم فامیلی شما چیه؟

پسر : من؟ حسینی! چطور؟

دختر : چی؟وحید تویی؟ خجالت نمی کشی چت می کنی؟تو که گفتی امروز با زنت می خوای بری قسطای عقب مونده خونه رو بدی.!مکانیکی رو ول کردی نشستی چت می کنی؟

پسر : اِ عمه ملوک شمائین؟چرا از اول نگفتین؟راستش! راستش!دیشب می خواستم بهتون بگم امروز با فریده…. آخه می دونین………..

دختر : راستش چی؟ حالا آدرس خونه منو به آدمای توی چت میدی؟می دونم به فریده چی بگم!

پسر : عمه جان ! تو رو خدا نه! به فریده چیزی نگین!اگه بفهمه پوستمو میکّنه!عوضش منم به عمو فریبرز چیزی نمی گم!

دختر :‌ او و و و م خب! باشه چیزی بهش نمیگم. دیگه اسم فریبرزو نیاریا! راستی من باید برم عمو فریبرزت اومد. بای

پسر : باشه عمه ملوک! بای……
ميلاد بازدید : 140 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
دو گزارشگر معروف صداوسیما در روزهای خیلی دور. زمانی که فوتبالی ها تازه با صدای این دو آشنا می شدند.
 
عادل و خیابانی در آغاز راه !! (عکس) www.taknaz.ir
 
به گزارش تکناز به نقل از گل، عکس مربوط است که روزهای شکل گیری شبکه 3. عادل فردوسی پور هنوز گزارشگر مطرحی نبود و جواد خیابانی به عنوان شماره یک نسل تازه یکه تازی می کرد.
 
فردوسی پور در این عکس شبیه به همه در سالهای اولیه دهه 70 است. او با ریشی تنک و چهرهای نسبتا ارزشی در این عکس مار ا یاد برنامه ای می اندازد که عکسهای قدیمی علی دایی رانشان می داد تا تغییرات چهره او را به همه یادآور شود.
 
به چهره جواد خیابانی هم دقت کنید. خیلی جوانتر و با نشاط تر از امروز... او پرچمدار نسلی بود که انحصار گزارشگری را در صداوسیما شکست.
 
نفر سوم حاضر دز این عکس توابی است. کسی که کارش ارائه اطلاعات ریز درباره بازیهای فوتبال در زمانی بود که جامعه بی اینترنت تشنه این چیزها بود. توابی چندان در صداوسیما دوام نیاورد.
 
 
از صفحات دیگر سایت هم دیدن کنید
تکتا موزیک برترین رسانه فرهنگی ایران

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از كدام استان ايران هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 5,412
  • بازدید کلی : 87,542
  • کدهای اختصاصی