loading...
سايت تفريحي ميلاد
خوش امديد

"ما برگشتيممممممم"


خيلي زود منتظر ما باشيد

با كلي مطلب جذاب و سوپرايز ;)

افراد انلاين
"در اينجا مي توانيد محل افراد انلاين سايت را مشاهده فرماييد"


در سايت تفريحي ميلاد تفاوت را احساس كنيد
آخرین ارسال های انجمن
ميلاد بازدید : 143 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (1)

یک تولید کننده تجهیزات الکترونیکی اقدام به ارائه صفحه کلید مجازی کرده که با لیزر یک جا کلیدی کوچک روی یک سطح صاف ایجاد می شود و حرکات انگشت کاربر روی آن هنگام تایپ کردن در تلفن هوشمند یا آی پد ظاهر خواهد شد.

 

علی رغم اینکه تلفنهای هوشمند و تبلتها از ویژگیهای بسیاری برخوردارند اما هنگام نوشتن و تایپ کردن یک صفحه کلید کوچک روی صفحه لمسی را هرگز نمی توان با یک صفحه کلید با اندازه کامل مقایسه کرد.

 

تاکنون راهکارهایی برای این مسئله ارائه شده است که در می توان به صفحه کلیدهای تا شونده و قابهای محافظی که صفحه کلید مجازی داخل آن قرار گرفته اشاره کرد، اما براساس اظهارات سازنده یک صفحه کلید جدید این گزینه ها و راهکارها تنها موجب می شود که دستگاه از قابلیت حرکت کمتری برخوردار شود و کاربر مجبور به حمل یک بار سنگین با خود باشد.

یک تولید کننده تجهیزات الکترونیکی با عنوان بروک استون اقدام به تولید یک صفحه کلید مجازی جدید کرده که با استفاده از تجهیزاتی که داخل یک جاکلیدی کوچک قرار داده یک صفحه کلید لیزری روی یک سطح صاف ایجاد می کند.

بی تردید این نخستین صفحه کلیدی نیست که در بازار وجود دارد اما می توان گفت که این صفحه کلید کوچکترین و کم هزینه ترین صفحه کلید مجازی تولید شده است که چون سایر نمونه های گذشته با استفاده از یک لیزر یک صفحه کلید کامل ساخته و حسگر اپتیکال آن حرکت انگشتهای کاربر را هنگام تایپ دنبال می کند.

اتصال بلوتوث موجب می شود که این صفحه کلید مجازی حرکت انگشت کاربر به عنوان تایپ کلمات را با اکثر دستگاه های امروزی همگام سازد تا متن نوشتن در دستگاه تلفن هوشمند یا آی پد و تبلت نیز ظاهر شود. در این میان یک باطری لیتیوم قدرت کافی را برای تایپ 2 ساعته فراهم می کند که می توان آن را از طریق USB شارژ کرد.

بهترین نکته درباره این فناوری این است که کل اندازه این تجهیزات اندازه یک فندک Zippo است که به سادگی در جیب حمل می شود.

جدا از ویژگی قابلیت حمل و نقل راحت، این صحفه کلید مجازی بسیار بهداشتی تر از صفحه کلید فیزیکی است که تمام جرمها و غبار را بااستفاده بیشتر به خود می گیرد.

این صفحه کلید با قیمت 99.99 دلار از اول اکتبر به فروش می رسد.

 

 

 


ميلاد بازدید : 328 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

    

فناوری مدرن میکروسکپی با فراهم کردن امکان مشاهده ی خصوصیات ریخت شناسی ناپیدای عقرب ها، بینش جدیدی نسبت..............

 

                                           

فناوری مدرن میکروسکپی با فراهم کردن امکان مشاهده ی خصوصیات ریخت شناسی ناپیدای عقرب ها، بینش جدیدی نسبت به روابط تکاملی این جانداران برای دانشمندان رقم میزند. دانشمندان به کمک این فناوری توانستند نگاه نزدیکی به پیکره ی زوائد مویی شکل روی کفه های ورقه ورقه ی جاندار داشته باشند و تصویر جدیدی از ساختار سامانه ی تنفسی عقرب ارائه کنند. محققان با نفوذ به سامانه ی تنفسی عقرب که به دلیل شباهت آن با ورقه های تا خورده ی کتاب به(شش کتابی) معروف است،موفق به دستیابی اطلاعات توارثی با ارزشی شده اند که بینش جدیدی به روابط تکاملی، میان عقرب ها می بخشد. به اعتقاد دانشمندان ساختار شش کتابی ها برای بعضی از عنکبوتیان از جمله تمامی عقرب ها،اکثر عنکبوت ها و عقرب های شلاقی امکان تنفس هوا را فراهم میکند و شناخت بیشتر ریخت شناسی این عضو،اطلاعات زیادی درباره ی تبارشناسی این گونه های جانوری به دانشمندان ارائه میکند.

ميلاد بازدید : 150 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

دو عکاس جسور با نام‌ های «نیک سلوی» و « سی جی کیل» مرگ را به جان خریده و با شنا خود را به نزدیک‌ترین حد ممکن رسانده‌اند تا بتوانند تصاویر زیر را از تلاقی آب و آتش به تصویر بکشند.

اگر بدانید که دمای آب در محل این تلاقی تا ۱۱۰ درجه بالا می‌رود و هر موج می‌توانست آنها را به داخل مواد مذاب و کام مرگ بکشاند، شاید آنها را جسورترین عکاس‌های جهان بنامید.

عکس هایی از برخورد آب و آتش در یك لحظه www.taknaz.ir

عکس هایی از برخورد آب و آتش در یك لحظه www.taknaz.ir

عکس هایی از برخورد آب و آتش در یك لحظه www.taknaz.ir

عکس هایی از برخورد آب و آتش در یك لحظه www.taknaz.ir

عکس هایی از برخورد آب و آتش در یك لحظه www.taknaz.ir

عکس هایی از برخورد آب و آتش در یك لحظه www.taknaz.ir

عکس هایی از برخورد آب و آتش در یك لحظه www.taknaz.ir

عکس هایی از برخورد آب و آتش در یك لحظه www.taknaz.ir

 

 

ميلاد بازدید : 248 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

ویژگی های بازی

Permalink to ویژگی های بازیments

برخی از ویژگیهای منحصر به فرد بازی :

۱٫ بازی به صورت Open World و Sand box میباشد: بازیکن میتواند هر طور که میخواهد بازی را تمام کند. بنابراین بازیکن مجبور نیست یک مسیر ثابت را طی کند بلکه طبق سلیقه و علاقه خود میتواند بازی را جلو ببرد. نقشه بازی نیز خیلی بزرگ است (حدود ۱۰۰ کیلومتر مربع) . بازیکن اصلا حس خستگی به خاطر بسته بودن در یک محیط کوچک مشابه سایر بازی ها پیدا نخواهد کرد!

۲٫بازی علاوه بر Game-Play حرفه ای Immediate Game-play نیز دارد : تنها ویژگی که باعث میشود قشر غیر حرفه گیمرها (سنین زیر ۷ سال و یا کسانی که با مکانیک های بازیها آشنایی کمی دارند) نیز از بازی لذت ببرند! رانندگی آزادانه با ماشین های ایرانی و خارجی در شهر بسیار جذاب است و هر کسی میتواند در زمان کوتاه (حتی به مدت ۲ دقیقه) از بازی لذت ببرد . در صورتی که در سایر بازیها (خصوصا ژانرهای Action-adventure, Adventure, RPG, Strategy, Simulation ,…) بازیکن میبایست علاوه بر داشتن مهارت کافی چندین ساعت بازی کند تا بتواند از بازی لذت ببرد.

۳٫Game-Play بازی عالیست! بازیکن به هیچ عنوان خسته نمیشود. بارها دیده شده است که تستر ها گذر زمان را متوجه نشده اند. المان ها و مکانیکهای با دقت و طراحی کامل پیاده سازی شده اند.

۴٫قابلیت اسپورت کردن ماشین از جمله تعویض لاستیک و رنگ  ، Level up شدن بازیکن با توجه به Experience بدست آمده پس از انجام موفقیت آمیز مراحل ، کارتهای ستاره ، نگهداشتن و مالکیت چند ماشین  برای بازیکن در گاراج، تخریب پذیری محیط و ماشین ها و … از نکات قابل توجه و ارزش ده به بازی هستند.

۵٫شهر شامل چندین گاراج است که طی مراحل بازی باز میشود. برخی فقط تعمیرگاه ماشین هستند و برخی علاوه بر تعمیر امکان اسپورت کردن را نیز برای بازیکن فراهم میکنند.

۶٫المانهای مسابقه از جمله تله نیتروژن، توقف زمان، تعمیر و … همه باعث جذابیت بیشتر بازی شده اند.

۷٫ماشینهای رقیب (سایر رانندگان شهر) از هوش مصنوعی خوبی برخوردار هستند که متناسب با درجه سختی بازی برای بازیکن همواره چالشی در مسابقات هستند. همه بازیکنان شهر(حتی بازیکن اصلی) با ماشین پراید بازی را شروع میکنند (زدن کلید F2 در بازی لیست آنها را نمایش میدهد) . همانطور که بازیکن اصلی خودش را ارتقاء میدهد و در بازی پیشرفت میکند سایر بازیکنان شهر نیز در حال ارتقاء خود و انجام مراحل بازی هستند. بنابراین بازیکن هیچ وقت حس نمیکند در شهر تنها است و در اصل رقیبان زیادی دارد.

۸٫محیط بازی کاملا داینامیک میباشد. تعجب نکنید اگر با درخت تصادف کردید و برگهای درخت بر روی ماشین ریخت یا به دریچه آب زدید و فشار آب قسمتی از ماشین شما را به بالا فرستاد! منظور ما از داینامیک بودن بازی فقط فیزیک اشیاء ،پارتیکل ها، آب و … نیست بلکه حتی سایه هاو نورپردازی بازی هم کاملا Dynamic است و شما گردش شب و روز ، خورشید ، ماه  و ستاره ها را در بازی خواهید دید. نقشه بازی در دو حالت شب و روز طراحی شده است و بازیکن میتواند بازی کردن در هر دوحالت شب و روز را  در بازی تجربه کند.

ميلاد بازدید : 476 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

 

با معرفي آيفون 5 حالا هر سه پرچمدار سيستم عامل هاي مهم تلفن هاي هوشمند در سال۲۰۱۲معرفي شده اند. گلکسي اس 3 در خط اندرويد، لوميا 920 در خط ويندوزفون 8 و آيفون 5 در خط مقدم آي او اس. فعلا براي شروع مقايسه، مي توانيم جدول بالا را داشته باشيم تا اين تلفن ها را از نظر مشخصات سخت افزاري مقايسه کنيم. 

 

 

  

ميلاد بازدید : 293 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (1)

 


از چند درصد مغزمان استفاده مي کنيم؟
آيا مي دانيد ظرفيت مغز چقدر است ؟ واقعا از چند درصد مغزمان استفاده مي‌کنيم؟

شايد شما هم شنيده باشيد که مي‌گويند مغز ما دقيقا مثل کامپيوتر فوق‌العاده پيشرفته‌اي است که ما از آن تنها براي اصلاح متون استفاده مي‌کنيم. ما خيلي کم از آن براي فکر کردن کار مي‌کشيم و در واقع تنها 10 تا 20 درصد از ظرفيت مغزمان را به کار گرفته‌ايم و 90 درصد ديگر که توانايي تله‌پاتي يا ديگر فعاليت‌هاي ماوراء‌الطبيعه را دارد، بلااستفاده مانده است. جالب است بدانيد که اين موضوع حقيقت نداشته و تنها يک افسانه است.

**مغز، عضوي فعال و خارق‌العاده است:
مغز ما انسان‌ها 2 درصد از وزن بدن‌مان را تشکيل مي‌دهد و با اين حال 25 درصد از قند و 20 درصد از اکسيژن بدن به مغز مي‌رسد. در واقع مغز از ميلياردها نورون تشکيل شده است که براي مبادله اطلاعات با هم از پيام‌هاي عصبي و شيميايي کمک مي‌گيرند. تاکنون تحقيقات بي‌شماري انجام شده تا بتوان فعاليت مغزي را اندازه‌گيري کرد و نشان داد که کدامين بخش از مغز انسان غيرفعال است. پيشرفت‌هاي اخير در حوزه تصويربرداري پزشکي نشان داده است که تقريبا تمامي مغز انسان فعال بوده و تنها مراکز فعال در شرايط گوناگون تغيير مي‌کنند، يعني برحسب نوع فعاليتي که انسان انجام مي‌دهد برخي نقاط مغز فعال‌تر بوده و جريان خون در آنها شديدتر مي‌شود.
سوالي که شايد در اينجا مطرح شود اين است که آيا نخبگان از مغزشان بيشتر استفاده مي‌کنند؟
جواب خير است. در واقع آنها به شيوه‌اي متفاوت از مغز کار مي‌کشند. ميزان توانايي هوشي هر فرد به ارتباطات سريع بين نوروني بستگي دارد.

**افسانه از کجا شکل گرفت؟
در سال‌هاي دهه 30، محققان دريافتند که مغز 4 برابر سلول‌هاي عصبي، سلول حامي دارد. به همين دليل روزنامه‌ها به سرعت نوشتند که ما تنها از 20 درصد مغزمان براي تفکر استفاده مي‌کنيم. اين جمله خيلي سريع زبان به زبان چرخيد و تغيير شکل داد و «براي تفکر» از درون آن حذف شد. در واقع مغز ماهيچه نيست و به طور مرتب در شرايط گوناگون تحريک شده و فعاليت دايمي دارد. محيط عامل اصلي تحريک‌کننده مغز است و ما براي زندگي از تمام آن بهره مي‌گيريم، گرچه براي تفکر تنها 20 درصد از آن را در اختيار گرفته‌‌ايم.
ميلاد بازدید : 166 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

علمولوژی: تا به حال هرتعداد عکس که از آیفون ۵ درز کرده، مشکی رنگ بوده است اما گویا همه از این مسئله که آیفون همیشه در دو رنگ عرضه می شود غافل بوده اند. قبلاً علمولوژی خبر داده بود که آیفون ۵ کشیده تر و با صفحه نمایش ۴ اینچی عرضه خواهند شد. این عکس ها هم یک آیفون سفید کشیده و ۴ اینچی را نمایش می دهند. بدون حرف دیگری به سراغ عکس های آیفون ۵ سفید می رویم:

ميلاد بازدید : 270 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (1)

اراک:سلطان‌آباد         

اردبيل:فيروزگرد، اردپيل، بادان پيروز، پيروز رام

اروميه:ارميه، اورميه، روميه، رضائيه

اصفهان:انزان، گابيان، گابيه، جي، کي، اسپاهان، سپاهان، اسپهان، صفاهان، اسفاهان، اسبهان، اسفهان، اسباهان، گابا، اسپادانا، آپادان، آپادانا، رشورجي، اصبدانه

اهواز:جمع هوزي يا سوزي، ناصري، سوق‌الاهواز، هرمزاردشير، رام‌شهر، اگينيس، تاريانا، اوکسين

ايلام:پشتکوه، عيلام، انزان، انشان

بابل:بارفروش

بجنورد:بيژن گرد، بوزنجرد، چرمغان

بروجرد:وروجرد، وروگرد، ولوگرد، بروگرد، اروگرد، پيروزگرد

بندرعباس:گمبرون، عباسي

بوشهر:ري‌شهر

بيرجند:برجند، برجن، برکن، بيرگند

تبريز:داوريژ (به ارمني يعني انتقام)، تورژ (tavrezh)

تهران:طهران (از توابع ري)

رشت:بيه‌پس

ري:رقا، رگا، رگها، راک، راگ، پيروزرام، راگس، راجس، ري‌اردشير، محمديه

زابل: نيم‌روز

زنجان:خمسه

ساري:سارويه، طوسان، زدرکرد، زادراکارتا، وَرنَه، فناکه (phanaca)، سيرينکس (syrinx)، اوهر، نارنجه کوتي

سنندج:سنه دژ

شيراز:تي را سي ئيش

شهرکرد:ده‌کرد

قزوين:کژين، کشوين، کشرين

کرمان:بردشير

کرمانشاه:قرماسين، کامبادن، کرمانشه

گرگان:وُرکان، هيرکانيا، جرجان

مشهد:سناباد (از توابع طوس)

نيشابور:نشابور، نشاپور، نيشاپور، نيسابور، نيوشاهپور، نيوک شاهپوهر (Nivak - Shahpuhr)

همدان:امدانه، هگمتان، هنگمتان، اگباتان

ياسوج:تل خسرو

يزد:منسوب به يزدگرد، زندان سکندر، ايساتيس، فرافيژ


ميلاد بازدید : 216 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (3)
جهان چقدر سریع پیشرفت می کند. هم اکنون گوگل جواب سوال شما را با چه سرعتی می دهد؟
 
کمی متفاوت فکر کنید. اگر پنجاه سال پیش گوگل وجود داشت چه شکلی بود؟
 
احتمالا شرکت گوگل کارت هایی را در باجه های پست و فروشگاه ها قرار می داد. شما یکی از کارت ها را بر می داشتید و سوال خودتان را روی آن می نوشتید. تمبر می چسباندید و ارسال می کردید.
 
روی کارت نوشته شده «لطفا برای دریافت نتایج 30 روز صبر کنید!» یک ماه بعد پاکت بزرگی حاوی اسناد و عکس هایی در مورد سوال، درب منزل به شما تحویل داده می شد.

موضوع عجیب به نظر می رسد. شاید به نظر جالب یا طنز بیاید. اما یادآور این نکته است که جهان چقدر سریع پیشرفت می کند. هم اکنون گوگل جواب سوال شما را با چه سرعتی می دهد؟
ميلاد بازدید : 292 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه “الدیار” لبنان، در حالی که اعتراض های مردمی و رسمی به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) سراسر جهان را در بر گرفته، کاربران شبکه های اجتماعی از اعتراض ستاره پرتغالی باشگاه “رئال مادرید” اسپانیا نسبت به پخش این فیلم جنجالی خبر دادند. کاربران شبکه اجتماعی “فیسبوک” عکسی از “کریستیانو رونالدو”، ستاره پرتغالی کهکشانی های مادرید منتشر کردند که وی تابلویی در دست دارد که روی آن عبارت “لا اله الا الله محمد رسول الله” نوشته شده است. کاربران “فیسبوک” با انتشار این عکس از بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۸ میلادی، اعلام کردند که ستاره پرتغالی قوهای سفید مادرید که یک مسیحی کاتولیک است، خواسته با این کار، اعتراض خود را به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نشان دهد.

منبع:انعکاس

 

 

 

ميلاد بازدید : 157 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

 ترفند فوق العاده جالب عابر بانک

اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگیرند شما رمز

کارتتان را به صورت معکوس (یعنی از آخر به اول) وارد کنید مثلا اگر کلمه

عبور شما 1254 میباشد شما عدد 4521 را وارد کنید. با این کار عابر بانک

به شما پول میدهد ولی در عین حال دستگاه به صورت خودکار پلیس را در

جریان سرقت قرار میدهد. این قابلیتی است که تمام دستگاههای خودپرداز

دارند ولی اکثر مردم از آن بی خبرند.


ميلاد بازدید : 303 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی اپل iphone 5 بطور رسمی معرفی شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچ Retina با وضوح ۱۱۳۶ x 640 پیکسل ، ارتباط ۱۰۰MB LTE ، پشتیبانی دو باند Wi-Fi و قطر ۷٫۶ میلیمتر است. iphone 5 به جدیدترین تراشه A6 اپل مجهز است که سرعت پردازنده آن ۲ برابر بیشتر است و کارایی گرافیکی بالاتری دارد. 

 

دوربین ۸ مگاپیکسل آن مانند مدل iphone 4S است اما این بار حسگر آن ۲۵ درصد کوچکتر است. دوربین قاب جلوی این گوشی اکنون از فیلمبرداری در وضوح ۷۲۰P پشتیبانی می کند. iphone 5 به iOS6 مجهز است.

پیش فروش iphone 5 در ۱۴ سپتامبر آغاز می شود. کاربرانی که در امریکا ، کانادا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، استرالیا ، ژاپن ، سنگاپور یا هنگ کنگ زندگی می کنند در ۲۱ سپتامبر به این گوشی دسترسی دارند.

۲۲ کشور دیگر نیز ۲۸ سپتامبر به این لیست اضافه می شوند. انتظار می رود تا پیش از پایان سال نیز تعداد بازارهای iphone 5 به ۱۰۰ کشور برسد.

اپل iphone 5 در ایالات متحده با قرارداد دو ساله و قیمت ۱۹۹دلار به فروش می رسد. مدل های ۸GB و ۱۶GB اپل iphone 4 و iphone 4S با قرارداد و تعرفه ۹۹ دلار در ماه در اختیار کاربران قرار می گیرند. به روزرسانی رایگان iOS6 برای نسل های قبلی iphone در ۱۹ سپتامبر فراهم می شود.

منبع: gsmaria.com

ميلاد بازدید : 451 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (1)

 ، عکاس با استعداد فرانسوي اين عکس ها را با ژست هايي گرفته است که گويي جاذبه زمين اصلا وجود ندارد. اين عکس ها با فوتوشاپ يا هر نرم افزار ديگري دستکاري نشده اند. او فقط عکس ها را در لوکيشين هاي مختلف با کمک ابزارهاي پنهان انداخته است.

بقیه در ادامه مطلب....................

از صفحات دیگر سایت هم دیدن کنید
تکتا موزیک برترین رسانه فرهنگی ایران

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از كدام استان ايران هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 5,431
  • بازدید کلی : 87,561
  • کدهای اختصاصی