loading...
سايت تفريحي ميلاد
خوش امديد

"ما برگشتيممممممم"


خيلي زود منتظر ما باشيد

با كلي مطلب جذاب و سوپرايز ;)

افراد انلاين
"در اينجا مي توانيد محل افراد انلاين سايت را مشاهده فرماييد"


در سايت تفريحي ميلاد تفاوت را احساس كنيد
آخرین ارسال های انجمن
ميلاد بازدید : 241 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

 

اخیراً شبهه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود و آن مسئله فریب آدم و حوّا توسط ابلیس است.

مگر وقتی شیطان به آدم سجده نکرد، خدا او را از بهشت بیرون نکرد؟ پس چطور توانسته دوباره وارد بهشت بشود و آدم و حوا را فریب دهد تا میوه ممنوعه را بخورند؟!

پاسخ به شبهه 
طبق آیه‌ 13 سوره مبارکه اعراف «قَالَ فَاهْبِطْ مِنْهَا فَمَا یَکُونُ لَکَ أَن تَتَکَبَّرَ فِیهَا فَاخْرُجْ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ» خداوند متعال به شیطان فرمود: از این جایگاه فرود آى! تو نمی‌توانی در آن جایگاه تکبّر کنى، پس بیرون شو که قطعاً تو از خوار شدگانى. بنابراین شیطان بعد از جریان تکبر و سجده نکردن بر آدم گرفتار لعن ابدی شد و از درگاه خداوند رانده شد.

شیطان قبلا در بهشت نبود بلکه در درگاه الهی و در جمع مقربان درگاه خداوند بود

بهشت جایگاه مۆمنان و بندگان مطیع خداوند در آخرت است لذا اخراج شیطان از بهشت به معنای تنزل از مقام و مرتبه‌ای بود که در نزد خداوند داشت.

 

توضیحات علامه طباطبایی(ره) 
مرحوم علامه در تفسیر آیه 13 سوره اعراف می‌فرماید: جمله «فَاخْرُجْ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ» تاکیدی برای جمله «فَاهْبِطْ مِنْها» است چرا که «هبوط» همان خروج است اما با یک تفاوت! هبوط، خروج از مقام و نزول به درجه‌ای پایین‏تر است، و همین معنا خود دلیل بر این است که مقصود از هبوط فرود آمدن از مکان بلند نیست، بلکه مراد فرود آمدن از مقام و مرتبه بلند است.

به هر حال روشن است که شیطان بعد از این اخراج دیگر نمی‌توانست به بهشت راه یابد، پس چگونه توانست در جریان فریب آدم و حوا وارد بهشت شود؟

در پاسخ به این دسته از افراد باید گفت که اگرچه برخی تصور کرده‌اند که مراد از بهشت آدم و حوا همان بهشت موعود آخرتی است در صورتی که بهشتی که شیطان در آن حضرت آدم و حوا (علیهما السلام)‌ را وسوسه کرد باغی از باغ‌های دنیا بوده است و چه بسا در آن هنگام ممکن است اصلاً شیطان برای فریب آدم و حوا ظاهر نشده باشد و فقط در حد وسوسه باشد، همچنان که وقتی شیطان بسیاری از انسان‌ها را که وسوسه می‌کند آنها قادر به دیدن شیطان نیستند.

نصیحت‌کننده باید قیافه‌ای جذاب و مورد قبول داشته باشد، از این رو افرادی که بیان می‌کنند شیطان در قالب حیوانی خاص برای آدم و حوا ظاهر شده است به لحاظ عقلی قابل درک نیست!


شیطان هنگام وسوسه آدم و حوا به چه شکلی بوده است؟
روایاتی که بیان می‌کند شیطان هنگام وسوسه حضرت آدم و حوا در قالب پرنده و یا مار ظاهر می‌شود عمدتاً اعتبار ندارد اما آنچه که مهم است این است که شیطان انسان را وسوسه کرده است و اینکه نحوه وسوسه چگونه بوده است اهمیت چندانی ندارد لذا دلیلی بر مجسم شدن شیطان در قالب انسان یا حیوان و با هر چیز دیگر وجود ندارند.

بخشی از آیه 18 سوره مبارکه اعراف مبنی بر «قَالَ اخْرُجْ مِنْهَا مَذْۆُومًا مَّدْحُورًا»

بهشتی که آدم و حوا در آن بودند بهشت برینی نبود که آیات قرآن آن را به بندگان شایسته وعده می‌دهد زیرا اخراج از آن بهشت معنا ندارد و هر که به آن بهشت برین راه یابد دیگر برای آن خروجی وجود نخواهد داشت از این رو از ارزش‌ آدم و حوا به واسطه خوردن میوه ممنوعه کاسته شد و از آن بهشت هبوط کردند، بنابراین مراد از بهشت، محل سکونت آنها ـ همان باغی از باغ‌های دنیا ـ بوده است.

 

ابلیس برای فریب آدم و حوا به شکل حیوان ظاهر نشد
نخستین مطلبی که می‌توان در اینجا به آن اشاره داشت این است که نصیحت‌کننده باید قیافه‌ای جذاب و مورد قبول داشته باشد، از این رو افرادی که بیان می‌کنند شیطان در قالب حیوانی خاص برای آدم و حوا ظاهر شده است به لحاظ عقلی قابل درک نیست!

 

جذابیت شیطان برای فریب دادن
طایفه جن همانند انسان‌ها مکلفند و از آن جایی که شیطان بسیار اهل عبادت بود، مقامات بالایی را کسب کرده بود و می‌توانست در میان فرشتگان رفت و آمد کند لذا ترکیب ساختاری شیطان به گونه‌ای بود که می‌توانست فرشتگان را ببیند و به سبب فرشتگان نیز قابل احترام بود.


منبع :تبیان


ميلاد بازدید : 169 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

بیماری نادر یک پسر انگلیسی چهار ساله موجب شد که حرکت‌های دو دست او کاملا متقارن یکدیگر باشد.

به گزارش تکناز به نقل از ایسنا ، والدین این کودک گفتند: وقتی «اتان» با یکی از دستانش شیئی را بر می‌دارد، دست دیگرش نیز ناخودآگاه همان حرکت را انجام می‌دهد.

او همچنین این توانایی را دارد تا مدادی را همزمان در دو دستش بگیرد و شروع به نوشتن کند.

والدین «اتان» پس از پی بردن به این مشکل فرزندشان او را به پزشک نشان دادند اما پزشکان پس از انجام تصویربرداری از سر او متوجه وجود یک تومور در پشت چشم چپ او شدند.

پسربچه ای عجیب که دست‌ های آیینه‌ای دارد! (+عکس)  www.taknaz.ir


والدین «اتان» همچنین گفتند: ویژگی فرزندمان باعث شد تا برای علت‌یابی آن به پزشک مراجعه کنیم اما پزشکان توانستند وجود این تومور را شناسایی کنند و پیش از دیرشدن درمان او را شروع کنند.

حرکت متقارن دست‌های «اتان» به گونه‌ای است که اگر بخواهد با یک دستش ظرفی را بلند کند و با دست دیگرش قاشق را با مشکل روبرو می‌شود. چرا که هر کدام از دستانش تمایل دارد حرکت دست دیگر را انجام دهد.

مادر «اتان» معتقد است ویژگی دستان پسرش موجب شد تا پیش از دیرشدن تومور او درمان شود.
 
ميلاد بازدید : 196 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

دانستني‌هاي جالب فضايي

¨    تنها ورزشي که تا کنون روي کره ماه انجام گرفته ورزش گلف است؟ در ۶ فوريه ۱۹۷۱ آلن شپرد فضانورد روي سطح ماه به يک توپ گلف ضربه زد.

¨    تنها تلفات سقوط شهاب سنگها در صد سال اخير، مرگ يک سگ بوده که اين اتفاق در  سال ۱۹۱۱ در مصر رخ داد.
¨    اگر ناگهان تابش خورشيد قطع شود، ۸ دقيقه طول مي‌کشد تا مردم زمين از اين مساله خبردار شوند.
¨    زمين متراکم‌ترين سياره منظومه شمسي است و تنها سياره‌اي که نام يک الهه يوناني را روي آن نگذاشته‌اند!
¨    ستاره‌هاي دنباله‌دار مخلوطي از غبار و يخ هستند که نتوانسته‌اند با هم ترکيب شده و سياره‌اي بسازند. به همين دليل گاهي به آنها “گلوله برفي‌هاي کثيف” هم مي‌گويند.
¨    جا پاي فضانورداني که روي ماه قدم گذاشتند مي‌توانند تا ميليون‌ها سال روي آن باقي بمانند.
¨    تمام سياره‌هاي داخل منظومه شمسي را مي‌شود در داخل سياره مشتري جا داد.

·         ماه هر سال ۳ سانتي متر از زمين دورتر مي‌شود.

¨    پولاريس (ستاره قطبي يا ستاه شمال) تنها ستاره‌اي است که شب به شب مکانش را در آسمان تغيير نمي‌دهد.
¨    گاليله اولين کسي است که از تلسکوپ براي ديدن اجرام آسماني استفاده کرد.

¨    با اين که سياره مرکوري (عطارد) نزديک‌ترين سياره به خورشيد است دماي آن بسيار پايين است. دليل اين پديده هم اين است که اين سياره تقريبا هيچ اتمسفري ندارد، بنابراين نمي‌تواند گرما را به دام بيندازد.

 

ميلاد بازدید : 192 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

وستان عزيز، کيسه‌ي توري پلاستيکي را که سبزي‌فروش از آن براي بسته‌بندي سير، سيب‌زميني و پياز استفاده مي‌کند، دور نريزيد! شما مي‌توانيد با استفاده از آن و به کمک دوست خود، آزمايش سرگرم کننده‌اي را برخلاف نيروي جاذبه انجام دهيد، که از راز کشش سطحي آب نيز پرده برمي‌دارد.

 

وسايل موردنياز

 کيسه‌ي توري پلاستيکي مخصوص بسته‌بندي سير، سيب‌زميني و پياز
 شيشه‌ي دهان‌گشاد
 نوارکششي
• کارت مقوايي
 پارچ آب

 

  

 

  شرح آزمايش

 

 

 

  

کيسه‌ي توري پلاستيکي، در ابعاد و اشکال مختلف موجود است. بخشي از اين کيسه‌ي توري پلاستيکي را ببريد و روي دهانه‌ي شيشه‌ي دهانه گشاد قرار دهيد. و به کمک يک نوار کششي، تور پلاستيکي را روي دهانه‌ي بطري ثابت کنيد. بطري را از آب توسط ريختن آب از درون پرده‌ي توري  پر کنيد. آب به راحتي از درون پرده ي توري عبور مي‌کند. بطري را تقريبا تا انتها پر کنيد.

 

  


دهانه‌ي بطري را توسط کارت مقوايي بپوشانيد. کارت را در دهانه‌ي بطري با دست خود نگهداريد و در همين وضعيت، بطري پر از آب را وارونه کنيد.

 

 

 

 

 

 

به آرامي کارت را از دهانه‌ي بطري واژگون برداريد و مشاهده مي‌کنيد که آب به طور شگفت انگيزي داخل بطري باقي مي‌ماند و نمي‌ريزد. شما مي‌توانيد به عنوان سرگرمي، اين بطري واژگون و پر از آب را روي سر دوست خود نگهداريد بدون اينکه خيس شود.

 

 

سپس به آرامي به چپ يا راست بطري ضربه بزنيد، يا به سطح توري دست بزنيد و يا بطري را بلرزانيد در اين صورت، مشاهده مي‌کنيد که آب از بطري فرو مي‌ريزد.

  

  

 

  چه اتفاقي افتاده است؟!

 

 

 

   

 

اگر شما يک توري را در يک ظرف آب شناور کنيد، متوجه خواهيد شد که آب تمام چاله‌هاي توري را پر مي‌کند که اين امر ناشي از نيروي چسبندگي يا پيوستگي آب است که باعث مي‌شود ملکول‌هاي آب يکديگر را جذب کنند. نيروي کشش سطحي آب نيز به اين پديده کمک مي‌کند. علت اينکه وقتي يک قطره آب از شير مي‌چکد، و در تمام طول مسير به صورت يک قطره کروي يا بيضي شکل باقي مي‌ماند و از هم متلاشي نمي‌شود به خاطر وجود همين نيروها است. در اين آزمايش سرگرم‌کننده، آب داخل بطري باقي مي‌ماند حتي وقتي که کارت را از روي دهانه‌ي بطري بر مي‌داريم زيرا ملکول‌هاي آب به هم ملحق مي‌شوند تا يک لايه‌ي نازک بين بخش‌هاي باز در پرده تشکيل دهند. ضربه زدن به بطري يا تماس دست به پرده توري باعث مي‌شود تا کشش سطحي شکسته شود و با فوران آب غافلگير شويد!

ميلاد بازدید : 147 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

به تصويرزير دقت کنيد.دو سرباز تو اين تصوير وجود دارند.آيا مي تونيد پيداشون کنيد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بيشتر دقت کن!

 

 

 

  

ايناهاشن!

 

ميلاد بازدید : 113 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 


قديمي‌ترين لوح رمزگشايي‌نشده جهان
اين لوح باستاني که بيش از 5000 سال از عمرش مي‌گذرد، در شهرسوخته سيستان کشف شده و علي‌رغم گذشت 10 سال از کشف آن، پژوهشگران هنوز موفق به رمزگشايي از نوشته‌هاي آن نشده‌اند.

اين کتبيه مربوط به 3200 تا 3000 سال پيش از ميلاد است و هرچند شباهت‌هايي به الفباي تمدن بين‌النهرين دارد، اما 80 تا 90 درصد آن هنوز نامفهوم است. پيش از يافت‌شدن لوحه‌هاي تمدن جيرفت و شهرسوخته، تصور مي‌شد که الفبا و خط، نخستين بار در بين‌النهرين شکل گرفت؛ اما با کشف اين الواح که حدود دو هزار سال قديمي‌تر از تمدن بين‌النهرين هستند، اين باور تغيير کرده و تمدن‌هاي باستاني جنوب شرقي ايران به عنوان زادگاه الفباي نوشتاري مطرح شده است.

 

ميلاد بازدید : 227 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
شگفت انگیزترین تست روانشناسی !!

۱)بیش از همه دوست دارید به کجا سفر کنید:
الف) پکن: رجوع شود به سوال ۲
ب) توکیو : رجوع به سوال ۳
پ) پاریس : رجوع به سوال ۴

۲) آیا تا به حال با دیدن فیلم ترحم انگیزی به گریه افتاده اید؟!
الف) بله : رجوع به سوال ۴
ب) خیر : رجوع به سوال ۳

۳)اگر با نامزدتان قرار داشته باشید و او یک ساعت بعد هم سر قرار نیاید چه کار می کنید؟!
الف) نیم ساعت دیگر صبر می کنید : رجوع به سوال ۴
ب) فوری از محل قرار می روید : رجوع به سوال ۵
پ) آنقدر صبر می کنید تا بیاید : رجوع به سوال

۴) آیا دوست دارید به تنهایی به سینما بروید؟
الف) بله : رجوع به سوال ۵
ب) خیر : رجوع به سوال ۶

۵) اگر در ابتدای آشنایی با نامزدتان او بخواهد دست شما را بگیرد چه واکنشی نشان می دهید؟
الف) از این کار امتناع می کنم : رجوع به سوال ۶
ب) برای مدت کوتاهی دستش را می گیرم: رجوع به سوال ۷
پ) پیشنهادش را قبول می کنم و دستش را می گیرم: رجوع به سوال ۸

۶)آیا شما فرد شوخ طبعی هستید؟
الف) بله : رجوع به سوال ۷
ب) خیر : رجوع به سوال ۸

۷)به نظرتان مدیر توانایی هستید؟
الف) بله : رجوع به سوال ۹
ب) خیر : رجوع به سوال ۱۰

۸) اگر امکان داشت دوباره به دنیا بیایید دوست داشتید چه جنسیتی داشته باشید؟
الف) مرد : رجوع به سوال ۹
ب) زن : رجوع به سوال ۱۰
پ) اهمیتی ندارد : شخصیت نوع ۴

۹)آیا در آن واحد بیش از یک دوست صمیمی دارید؟
الف) بله : شخصیت نوع ۲
ب) خیر : شخصیت نوع ۱

۱۰) آیا به نظرخودتان فرد باهوشی هستید؟
الف) بله : شخصیت نوع ۲
ب) خیر : شخصیت نوع ۳

 

پاسخ تست:

شخصیت نوع یک؛
به شما تبریک می گوییم:شما برای همسرتان فرد بسیار جذابی هستید.حتی از منظر او شما زیبایی چشم گیری دارید. نه تنها ترکیب ظاهری زیبایی دارید.بلکه شخصیت شوخ طبع و لطیفی دارید.شما فرد فرهیخته ای هستید و می دانید که با همسرتان چگونه کنار بیایید و وقت تان را در اختیارش بگذارید.به این ترتیب است که شما فرد دلخواه او به شمار می روید.

 

 شخصیت نوع دو؛
کاملا” خوب:شما به راحتی همسرتان را جذب می کنید اما خودتان را به این راحتی در دام عشق گرفتار نمی کنید.شوخ طبعی تان او را وادار میکند تا با شما کنار بیاید. او از بودن در کنار شما احساس شادمانی بسیاری دارد.

 

شخصیت نوع سه؛
بد نیست: شما نمی توانید به خوبی نامزدتان را به خود جذب کنید. اما خصوصیات جالب توجهی دارید که او بتواند با تکیه بر انها با شما کنار بیاید.سعی منید برای مشاهده امور مختلف دیدگاه یگانه ای داشته باشید.شما در چشم دوستانتان فردی کاملا صمیمی هستید.

 

شخصیت نوع چهار؛
مواظب باشید:شما نمی توانید نامزدتان را به خود جذب کنید چرا که دانش و ارزشهای غریزی انسانی والایی برخوردار نیستید.گاهی مواقع از خودتان بی تفاوتی هایی نشان می دهید به همین دلیل است که مورد پسند همسرتان نیستید.

 

ميلاد بازدید : 116 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

یک گرامافون قدیمی، چند گلدان قدیمی و زیبا، تابلو فرش‌هایی که بر دیوار دفتر کار مجلل عبادا... احمدیان خودنمایی می‌کنند همه و همه تحت تاثیر شمشیری قرار گرفته‌اند که  روی دیوار جا خوش کرده است؛ شمشیر دوسری که از روی ذوالفقار، ساخته شده. احمدیان می‌گوید: «به اندازه واقعی ذوالفقار حضرت امیر(ع) ساخته شد. اصل شمشیر در موزه استانبول است و حدود 8کیلوگرم وزن دارد. از این شمشیر دو قبضه ساختم حدود سه میلیون تومان هزینه ساخت آنها شد که متاسفانه یکی از آن‌ها را به رضازاده هدیه کردم.»
این چنین، زخم کهنه سرباز می‌کند و ماجرای رضازاده دوباره واکاوی می‌شود؛ عکس بزرگی از اهدای 100سکه طلا به رضازاده در گوشه‌ای از اتاق خودنمایی می‌کند، احمدیان به تصویری که مشابه آن در رسانه‌ها منتشر شده است اشاره می‌کند و می‌گوید: «100سکه طلا به ایشان دادم، در حالی که هیچ تیمی حاضر به جذب رضازاده نبود از او حمایت کردم، 12-13 سالی است که لابه‌لای کارهایم با رضازاده در ارتباطم و همواره درکنار او بودم. ما با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم و حتی همسر من زمان به دنیا آمدن دومین فرزند رضازاده به دیدن بچه‌اش رفت و هدیه‌ای هم برد؛ نمی‌دانم رضازاده چرا گفته من را نمی‌شناسد! خداوند لطفی به رضازاده کرده که متاسفانه قدرش را نمی‌داند.»

به خاطر غرور ملی!
حمایت مالی احمدیان از حسین رضازاده و وزنه‌برداری ایران، خیلی پیش‌تر از آن که بحث تیم ملی فوتبال امید پیش بیاید، شروع شده بود. احمدیان در مورد این که چرا به حمایت از ورزش و شخص رضازاده می‌پرداخته، می‌گوید: «رضازاده، زمانی که با گفتن یا ابوالفضل، وزنه‌ها را بالای سر می‌برد، غرور یک ملت را به پرواز در می‌آورد و باعث شادی ملت ایران می‌شد؛ من هم برای حمایت از چنین فردی و استمرار به وجود آمدن چنین لحظه‌هایی از او حمایت می‌کردم.

 
مرد ایرانی ثروتمند با ساعتی ملیونی !! (+ عکس ) www.taknaz.ir

 
شهرت‌طلب یا سوداگر؟
شهرت‌طلب یا تاجری به دنبال کسب اعتبار؟ وقتی احمدیان با این سوال مواجه می‌شود می‌گوید: «هیچ‌گاه به دنبال شهرت نبوده‌ام و به این شهرت راضی نیستم، من بیشتر دنبال نتیجه کار بوده و هستم. حرف و حدیث‌هایی هم که پیرامون حضورم در ورزش به وجود آمده را من به راه نیانداخته‌ام. هدف من اعتلای ورزش ایران و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان در میدان‌های مهم ورزشی بوده و در این راه به حمایت از ورزش و ورزشکاران پرداخته‌ام.
تا به حال یک ریال از منابع عمومی وام نگرفته‌ام و همیشه قصدم خیر بوده. شاید خیلی‌ها نمی‌دانند و نخواسته‌ام که بدانند مسجد و مدرسه ساخته‌ام در تهران و کرمانشاه؛ به بسیاری از تازه عروس‌ها جهیزیه داده‌ام و سعی کرده‌ام همیشه به نتیجه کار فکر  کنم نه چیز دیگری.» احمدیان در مورد این که تاکنون چه‌قدر در راه ورزش هزینه کرده ،می‌گوید: «هیچ‌وقت جمع نزده‌ام که کجا و برای چه کسانی در ورزش هزینه کرده‌ام، چرتکه نمی‌اندازم. وقتی پرچم ایران بالا می‌رفته من راضی بوده‌ام. از این کارها هم با تمام حرف‌ها و حدیث‌ها و گاه بی‌انصافی‌هایی که شده پشیمان نیستم، شاید این رضازاده است که باید پشیمان شود و با این همه کارهایی که برایش کرده‌ام، گفته فلانی را نمی‌شناسم!»

ثروتمند زندگی کن، فقیر بمیر
احمدیان تز جالبی در زندگی‌اش دارد. او معتقد است که باید ثروتمند زندگی کرد و فقیر مرد!
ميلاد بازدید : 121 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

مژده به تمام دوستان

سايت باشگاه پرواز افتتاح شد.براي مشاهده به لينك زير برويد:

 

www.1club1.rzb.ir

ميلاد بازدید : 376 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

خطای دید های جالب و دیدنی !! (سری - 9) www.taknaz.ir

 

عکس اول : سه مربع اول با وجود اینکه صاف هستند ولی کج به نظر می رسند.

 

خطای دید های جالب و دیدنی !! (سری - 9) www.taknaz.ir

 

عکس دو : با وجود اینکه مربع های رنگی همه در یک سطر و ستون هستند ولی موج دار به نظر می رسند.

 

خطای دید های جالب و دیدنی !! (سری - 9) www.taknaz.ir

 

عکس سه : در نگاه اول شاید خانم ها را با ستون اشتباه بگیرید…

ميلاد بازدید : 162 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
احوالات دانشجویان در طول سال !! (طنز) www.taknaz.ir
 
 
 

در طول ترم:    jazzaab.ir
.

.
سه روز مانده به امتحان:    
احوالات دانشجویان در طول سال !! (طنز) www.taknaz.ir
.

.
دو روز مانده به امتحان:    
احوالات دانشجویان در طول سال !! (طنز) www.taknaz.ir
.

.
شب امتحان:    
احوالات دانشجویان در طول سال !! (طنز) www.taknaz.ir

.


.
یک ساعت مانده به امتحان:    
احوالات دانشجویان در طول سال !! (طنز) www.taknaz.ir
.

.
سر جلسه امتحان:    
طنز و خنده
.

.
هنگام خروج از جلسه:    
احوالات دانشجویان در طول سال !! (طنز) www.taknaz.ir
.

.
یک هفته بعد از امتحان:    
احوالات دانشجویان در طول سال !! (طنز) www.taknaz.ir

از صفحات دیگر سایت هم دیدن کنید
تکتا موزیک برترین رسانه فرهنگی ایران

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از كدام استان ايران هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 5,371
  • بازدید کلی : 87,501
  • کدهای اختصاصی